סוכנות ביטוח רכב

Posted on: 6 בMarch 2012, by :

סוכנות ביטוח רכב

קניתם רכב? מזל טוב! תתחדשו ותיהנו. הדבר הבא שאתם צריכים לעשות הוא לבטח אותו, לכל מקרה שלא יהיה. כאשר ניגשים לבטח את הרכב רצוי ואף חשוב לעשות זאת בסוכנות לביטוח רכב, ויפה שעה אחת קודם.

סוכנות לביטוח רכב היא חברה לביטוח המתמחה שתחום של רכבים. אתם, כלקוחות נדרשים לשלם סכום קבוע מידי חודש עבור ביטוחי הרכב השונים, והיה ועשיתם תאונה, מישהו נתקע בכם, נתקעתם בגדר של השכן ועליכם לשלם פיצויים ועוד – היה ואתם מבוטחים – אתם תגישו את כל הפרטים והמסמכים הנדרשים לחברת הביטוח – והם יפצו אתכם בהתאם לסוג ביטוח הרכב אותו רכשתם.

הנה כל מה שחשוב לדעת על סוכנות ביטוח בה תעשו ביטוח רכב

חשוב לבטח את הרכב שלכם בסוכנות לביטוח רכב, אשר מוכרת, ידועה ונמצאת מספיק זמן בשוק, על מנת שכאשר אתם תזדקקו – יהיה מי שיהיה שם, וישלם. סוכנויות ביטוח שונות מציעות הצעות שונות לביטוח. ישנם שלושה סוגי ביטוח רכב – ביטוח רכב מקיף, ביטוח רכב צד ג’ וביטוח חובה. ביטוח החובה נדרש על פי חוק, ואילו מקיף וביטוח רכב צד ג’ – אינם. יחד עם זאת, כאשר אתם ניגשים לסוכנות לביטוח על מנת לרכוש ביטוח לרכב, כדאי שתתעניינו בכל שלושת הביטוחים. כולנו בטוחים שכלום לא יקרה, אך כשקורה – אנחנו שמחים מאוד שהשכלנו ועשינו ביטוח לרכב.

המחיר החודשי אותו תידרשו לשלם עבור ביטוח הרכב, יהיה שונה מחברת ביטוח אחת לשנייה, ואף מרכב אחד לשני. בבואכם להחליט באיזו סוכנות ביטוח תרצו לבטח את הרכב, כדאי שתשוו בין התנאים השונים, התרחישים השונים, התנאים להחזר, וגובה ההחזר. כמו כן, זכרו שרכבים שונים יובילו לתשלום ביטוח רכב שונה מידי חודש – ולכן אם טרם רכשתם את הרכב, כדאי שתבררו את המחירים השונים ותראו שתוכלו לעמוד בהוצאה.

סוכנות לביטוח רכב תגן עליכם במקרים של פריצה, גניבה, תאונה, נזק אשר נגרם לאדם אחר(ביטוח צד ג’), נזק אשר נגרם לכם(ביטוח חובה) ועוד תרחישים רבים ושונים. אומנם לפעמים נדמה לנו, שלנו זה לא יקרה, וחבל לשלם כאלה סכומים מידי חודש, ואולי עדיף לעשות ביטוח אצל אדם פרטי, המחיר יהיה זול יותר וקל יותר לתקשר עם אדם באופן ישיר מאשר עם חברה מסורבלת. כדאי שתחשבו שנית, סוכנות לביטוח רכב מבטיחה לכם, שיש כתובת ויש מענה, והכסף שאתם שמים מידי חודש, הוא השקעה וביטחון למידת הצורך, ולא כסף שילך לפח.

היום קל לפנות לסוכנויות הביטוח דרך אתרי האינטרנט, לקבל הצעות, להשוות מחירים ותוך דקות לקבל מענה אנושי אשר יסביר ויענה על כל שאלה אשר תצוץ. אין צורך עוד להתרוצץ מסוכן לסוכן ולבזבז זמן יקר, דלק וסבלנות על תהליך בחירת ביטוח רכב. כיום, אתם יכולים לקבל את ההחלטה הטובה ביותר מהבית: באיזו סוכנות ביטוח תבחרו לבטח בה את רכבכם, ובאיזה ביטוח רכב תבחרו.


מרחבי הרשת:
יורם קראוס –  מטפס הרים
יורם קראוס – twitter
יורם קראוס – על הקווים המשיקים בין ניהול חברה לבין טיפוס הרים
יורם קראוס – מכיסא המנכ”ל אל ההר המסוכן באירופה ובחזרה

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *