סוגי ביטוח רכב

אם אתם משקיעים סכום כסף גדול, של נגיד 80 אלף שקל במשהו מסויים, האם הייתם רוצים לדאוג לשמור על ההשקעה שלכם? האם הייתם רוצים להבטיח שבמקרה של תקלה כספכם יחזור אליכם? רכב זוהי ההשקעה השניה בגודלה שאדם ממוצע משקיע(אחרי דירה). זאת הסיבה שבגינה אין להמעיט בחשיבות של ביטוח רכב.

סוגי ביטוח רכב

בישראל, קיימים שלושה סוגים של ביטוח רכב. ביטוח רכב חובה שאליו נתייחס בפסקה למטה, ביטוח רכב מקיף וביטוח צד ג’. סוג הביטוח רכב היחידי שהינו חובה הוא הסוג הראשון. שני הביטוחים האחרים הם אופציונליים. ביטוח מקיף הוא ביטוח לנזקי רכוש שעלולים להגרם לרכב אחרים בעקבות נהיגה ולאחריות כלפי צד שלישי בעקבות נזקי רכוש שנגרמו לו. ביטוח צד ג’ דומה לביטוח מקיף והוא מתאר את המחוייבות של חברת הביטוח לכסות נזקים שגרם הרכב המבוטח לרכבים אחרים או לרכוש שאינו רכב(למשל גדר, חנייה וכד’..).

ביטוח רכב חובה

כמו שצויין, סוג זה של ביטוח הינו היחיד אשר חובה על פי חוק ואין לנהוג ללא ביטוח זה. ביטוח רכב חובה מבטח כנגד נזקי גוף שנגרמים לנהג, לנוסעי הרכב או לאנשים שנקלעו לסיטואציה בעל כורחם. ביטוח רכב חובה מעוגן בחוק לכל רכב מנועי שמוחזק אצל אדם, והמחירים שלו נקבעים על ידי כל חברה בנפרד.

ביטוח רכב השוואת מחירים

כיום, בעזרת האינטרנט, ניתן לקבל גישה קלה יחסית לחברות רבות, אפילו בלי להרים טלפון. שירות ביטוח רכב השוואת מחירים קיים במגוון אתרים, בהם תוכל להשאיר פרטים ורק להמתין עד שחברות הביטוח יצרו קשר איתך, עם ההצעות שלהם. הייתרון המרכזי של השירות הזה הוא הנגישות הקלה, אך מעבר לזה, תוכל גם להשוות בין ההצעות השונות שניתנות לך ולבחור את ההצעה שמתאימה ביותר עבורך.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *