מתי יש צורך בסיוע של עורך דין תעבורה?

דיני התעבורה כוללים תקנות בסיסיות לגבי כלי רכב על כל היבטיהן כאשר אי ציות לתקנות אלו, נחשב לעבירה על החוק. לכל עבירה על חוקי התעבורה ישנם סעיפי העונשין שלה, אולם השאלה הנשאלת היא מתי ישנו צורך בסיוע של עורך דין תעבורה?

מתי נעזרים בשירותיו של עורך דין לדיני תעבורה?

עבירות התנועה שונות זו מזו הן בהווייתן, הן בחומרתן והן בעונש הצפוי מביצוען וישנן עבירות בהן לא נדרש להיעזר בשירותיו של עורך דין לענייני תעבורה, כמו למשל עבירות קלות שדינן קנס או נקודות. יחד עם זאת, אם ברצונכם לערער על גובה הקנס או שעל שימכם מופיעות כבר יותר מדי נקודות ואתם מעוניינים להקל את רוע הגזירה, זה הזמן הנכון להיוועץ בעורך דין לענייני תעבורה.

היתרון בשכירת עורך דין

עורך דין תעבורה מכיר את דיני התעבורה על בורים, שכן יש לו ניסיון רב בייצוג נאשמים שונים בעבירות שונות. היכרות עם בתי המשפט לתעבורה, עם החוקים ואף עם תקדימים משפטיים בנושא, תורמת במידה רבה לנאשם היות וניסיונו ומקצועיותו של עורך הדין כמו גם ייעוצו המקצועי, עשויים להקל את גזר הדין. ברמה הבסיסית, עורכי הדין השונים המתמחים בדיני תעבורה, עוסקים בייצוג נאשמים בבית משפט לענייני תעבורה, בהכנתם לחקירות משטרה, בהגשת ערעורים ובעזרה בכל ההיבט המשפטי של עבירות התנועה.

הבחירה שתקל על גזר דינכם

אין זה משנה מתי יש צורך בסיוע של עורך דין תעבורה, בכל מקרה, לפני שאתם בוחרים עורך דין מומלץ לוודא, שאכן עורך הדין מקצועי, מיומן ובעל ניסיון רב שנים בייצוג נאשמים. בחירת עורך הדין הנכון היא קריטית מכיוון שעורך דין עם ניסיון מתוקף עבודתו, גם מקושר עם גורמים שונים בתחום ויכול להגיע להסכמות ולהקלות שונות. כמו כן, היכרות עם רזי המשפט התעבורתי,  יכולה להוביל אותו להשתמש בתקדימים משפטיים בתחום ואף לזכות אתכם מאשמה.

עורך דין תעבורה – הדרך לייצג אתכם

אם קיבלתם זימון לבית המשפט ואתם חושבים שאינכם זקוקים לייעוץ משפטי ומתכוננים להגיע לדבר בשבח עצמכם, כדאי שתחשבו שנית. מלבד היכרות עם הנחיות התעבורה השונות וסעיפי האישום שלהן, עורכי דין העוסקים בתחום התעבורה מכירים גם את השפה המשפטית הנדרשת בבית המשפט ויכולים להציג טענות בצורה ברורה יותר ומשכנעת שעלולה להשפיע על החלטת השופט בדבר כתב האישום. טענות משפטיות שמוצגות באופן נכון, על ידי הצגת הראיות בזמן הנכון יכולה לתרום לזיכוי הנאשם, בעוד שייצוג עצמי יכול לעיתים להזיק, יותר מאשר להועיל

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *