מכוניות חדשות – דגמי 2011

הנה הן באות – המכוניות החדשות! וסקרנו עבורכם בקצרה את הדגמים שיעשו עלייה במהלך 2011, מתוך חמש קטגוריות הרכב הפופולאריות, במיוחד בקניית רכב חדש. כמו כן יסקרו הסיבות לעדכונים במחירים בקניה דרך מחירון רכב ע”פ הצרכים החדשים של הלקוחות בשנת 2011, והשינויים אשר עודכנו בדגמי המכוניות החדשים.

קטגורית מיני

אפשר רק לברך על כך שיותר ויותר ישראלים גילו את נפלאות קטגורית מכוניות המיני. בעידן בו הדלק כל כך יקר, אין פלא, שאנחנו מיישרים קו עם אירופה ואסיה, והקטגוריה הזו פרחה מאד ב-2010. המדובר במכוניות עירוניות קטנות בעלות נפחי מנוע של 1 ליטר בקירוב, והן מוצעות כאופציה עם גיר ידני, שרק מוסיף לחיסכון בדלק, לאמינות, וגם תורם למחיר הנוח. אל הסוזוקי אלטו המצליחה וחברותיה (יונדאי i10, פיג’ו 107 והתאומה הכמעט זהה סיטרואן C1) הצטרפה לשנת 2011 השברולט ספארק, מכונית גבוהה ומאובזרת, שמצוידת במנוע 1.2 ליטר חזק. מיני נוספת שצפויה לנחות כאן היא קיה פיקנטו החדשה, קטנה שובבה שזהה ברבים ממכלוליה לאחות יונדאי i10 (קיה שייכת לקונצרן יונדאי).

קטגורית סופר-מיני

זוכרים את המותג אופל? ובכן, תחת יבואן חדש (שמלצר) משווקת כעת אופל קורסה החדשה, מכונית טובה במבחר מנועים. סוזוקי סוויפט החדשה (2007) הצליחה נהדר בארץ, והדגם החדש לגמרי אמנם לא מציע שינויים עיצוביים דרמאטיים, אך מאידך הוא מרווח וחסכוני יותר. גם שברולט אוואו מתחילה לשווק במהלך 2011 דגם חדש לחלוטין. האוואו החדשה לא רק יפה אלא משדרגת בהרבה את הדגם היוצא: היא מצוידת בפלטפורמה ובמנועים חדשים לחלוטין, ומוצעת בגרסאות 4 דלתות (סדאן) או חמש דלתות (האצ’באק).

קטגורית משפחתיות

אחת הקטגוריות הפופולאריות בארץ הקודש מקבלת נציגות חדשה מבית אופל, עם דגם  אסטרה. היא אמורה להיות תחרותית ביחס למשפחתיות אירופאיות אחרות, עם שיק אירופאי בדמות מרכב האצ’באק 5 דלתות. דגם נוסף שישווק בארץ מגיע מבית ביואיק האמריקנית.  הווראנו החדשה היא למעשה ‘משפחתית פרימיום’ כפי שביואיק מכנה אותה, והיא מבוססת על שברולט קרוז.

קטגורית משפחתיות גדולות (רכבי מנהלים)

פולקסווגן וגם יונדאי יעלו את הרף בכל הקשור לאיכות ולביצועים, היא מאוד נפוצה כיום בקרב גני אירועים בשרון אגב חיסכון מרשים בדלק, וכל זאת במחיר נמוך מהצפוי. אופל כבר אמרנו, חוזרת לתודעה הישראלית. והאיסינייה החדשה היא מכונית ראויה שמציעה עיצוב נאה מאד, מרווח פנים טוב ואבזור, מנוע חזק וגם התנהגות ועדנה אירופאית. גם המחיר, אטרקטיבי ביחס למתחרות. אירופאית חדשה נוספת בקטגוריה היא הרנו לטיטיוד, שאגב מיוצרת לא בצרפת או תורכיה אלא דווקא בקוריאה (ע”י סמבונג מוטורוס, חברה בת של רנו).

קטגורית מיניוואנים

טויוטה  ורסו S החדש מגיע מתורכיה. זהו מיניוואן קומפקטי עם חמישה מושבים ומנוע 1.3 ליטר, וגיר אוטומטי רציף. למעשה, הרכב מחליף את הטויוטה יאריס ורסו ששוקה כאן בעבר. חובבי רכבים אמריקנים שזקוקים לשבעה מושבים, ישמחו לאמץ את המיניוואן אורלנדו מבית שברולט. הרכב 4×4 שמבוסס על דגם הקרוז נאה ומאובזר כהלכה.

ניתן לקחת ליסינג מימוני על כל אחת מהקטגוריות האלה ולחסוך בהוצאות .

למידע נוסף: קניית רכב.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *