ליסינג מימוני הבחירה המושלמת בשבילך!

מהו ליסינג מימוני?

ליסינג מימוני היא עסקה שנעשית עם חברות וגופים שונים מעולם הרכב ,שנותנת לך מענה מהיר ונוח לקניית רכב כשהאפשרות לקניית רכב חדש לא משתלמת או מתאפשרת מבחינה כלכלית, האפשרות הנוחה והבטוחה ביותר היא הליסינג המימוני שנותנת לך הלוואה למימון רכב ובכך היא מאפשר למשתמש בו לנהוג ברכב חדש מבלי להיכנס להוצאה כספית גדולה שכרוכה לפעמים בלקיחת הלוואות מהבנק בשביל רכישת רכב חדש . כיום, יש המון חברות אשר נותנות מענה של ליסינג מימון וכל האופציות האחרות.

למי מיועד הליסינג?

הליסינג מיועד ללקוחות עסקיים חברות מתחילות וכד’ ,שמעוניינות בהחזקת רכבים חדשים לעובדים שבחברה שבבעלותם, וכל זאת מבלי להיכנס להוצאה כספית. בנוסף הוא מיועד ללקוחות פרטיים, שאין בידם את מלוא הסכום לקניית רכב חדש, אך בכל זאת מעוניינים בקנייה, בשביל אותם לקוחות הליסינג הוא האפשרות הנוחה ביותר מפני שהוא נותן אפשרות של הבאת סכום ראשוני נמוך כמקדמה, הסכום מסוכם בין שני הצדדים הסכום בדרך כלל הינו אחוז אחד משווי הרכב לפי תמחור חברת הליסינג , ויתרת התשלום תתבצע בדרך של פריסת תשלומים רחבה ובטוחה שתאפשר להם לשלם את הסכום מבלי להיכנס להוצאות , בנוסף גופים שונים מעולם הרכב חברות הליסינג ויבואני הרכב מציעות כיום עסקאות עזרה במימון ליסינג מימוני שבסופם הלקוח יבחר אם לקנות את הרכב שעליו ששילם עליו כל השנים שרשום על שמו של המממן על פי מחירון לוי יצחק באחוז אחד ממחיר הרכב או לבחור להחליפו בתוספת תשלום לרכב חדיש יותר עם אפשרות לפריסה נוספת של תשלומים . לי

יתרונות ליסינג מימוני:

* אפשרויות מימון רחבות שכוללות גופים, וחברות מעולם הרכב אפשרויות פריסה ומימון מבנקים.

* נותן למשתמש בו יתרון שבו הוא לא מתבקש לשלם בבת אחת ,את כל הסכום של שוויו של הרכב אלא נותן לו אופציה של פריסת תשלומים.

* השוק של חברות הליסינג כיום מלא במתחרים מה שנותן ללקוח יתרון ,חברות רבות מציעות גמישות גדולה בגובה של המקדמה שניתנת בתחילת עסקת התשלום על הליסינג ,בחלק מהמקרים בחברות מסוימות אף ניתן גם לקבל עסקה על ליסינג מימוני ללא חיוב של מקדמה .

* חברות הליסינג כיום מציעות עסקאות של ליסינג מימוני ,שבין כלל שירותיהם יש אפשרויות של תשלומים חודשיים, שיכולים להיות נמוכים על פי בקשת הלקוח או גבוהים הכל נעשה תוך התחשבות ברצון הלקוח, ובאמצעים שעומדים לרשותו.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *