ההיסטוריה של חברת אופל

אחת מחברות הרכב הוותיקות ביותר שעדיין פועלות כיום בעולם, היא החברה הגרמנית אופל. בעוד שחברות רכב רבות התחיל ורק בשנות ה20 ואף ה30 של המאה ה20, הרי שבמקרה זה, ייסודה של החברה הוא כבר בסוף המאה ה19, והיא קרויה על שם מייסדה אדם אופל. החברה היא כה וותיקה, עד כדי כך שכבר בשלב מוקדם למדי, היא נקנתה ע”י חברה אחרת. בשנות ה30, רכשה חברת ג’נרל מוטורס האמריקאית את מניות החברה, וכיום היא בשליטה מלאה שלה. עם זאת, ג’נרל מוטורס בחרה לשמור על המותג המקורי, שכן הוא כבר הספיק לצבור מוניטין בתוך אירופה. גם כיום, המכוניות הללו נהנות מיוקרה רבה.

מן הסתם, אם אתם עומדים לרכוש רכב אופל חדש, אתם זקוקים ברוב המקרים להלוואה של בין כמה אלפי לעשרות אלפי שקלים. השאלה היא ממי אפשר לקחת היום הלוואות פרטיות?

האופציות שפתוחות לפנים

צריך ראשית להבין, מה ההבדל בין הלוואה עסקית שבה רוכשים רכב חדש, לבין הלוואות פרטיות שבהן אתם רוכשים רכב. מי שלוקח הלוואה עסקית, הוא אך ורק בעל עסק. במצב כזה, בעל עסק יכול לבוא לבנק, ולטעון שהוא רוצה הלוואה כדי לרכוש רכב בכלל עבור העבודה שלו, והדבר נועד אך ורק לצרכים עסקיים. הבנקים נוטים לאשר די קלות הלוואות לעסקים, בוודאי עסקים וותיקים שהוכיחו את עצמם כרווחיים ואמינים.

אולם, כאשר מדובר על הלוואות פרטיות המצב הוא שונה למדי. בתור אנשים פרטיים, הבנק פחות מכיר את הפעילות שלכם, ולא תמיד ישמח להעניק לכם את ההלוואה. אם מדובר על הלוואה לצורך רכישת דגם חדש של אופל, בהחלט לא בטוח שהבנק יראה זאת כבסיס מוצדק. אז איזה עוד אופציות פתוחות לפניכם?

אם אתם לא זקוקים להלוואה גבוהה מידי, של יותר מכמה עשרות אלפי ש.קלים בודדים, אפשר שאחד מהגורמים שיוכלו לסייע לכם הן חברות האשראי. היום החברות לא רק מנפיקות כרטיסי אשראי, אלא גם מעניקות הלוואות פרטיות. קחו בחשבון כי הריבית אמנם גבוהה יותר מזו של הבנק, אך ההלוואה גם ניתנת מהר יותר, וחברות האשראי מציבות פחות תנאים.

אפשרות נוספת, היא לפנות לגופי המימון הפרטיים השונים. אולם כדי לפנות אך ורק לחברות מוכרות, ולא לגורמים של השוק האפור, על מנת שתהיו בטוחים שהתנאים שלכם לא ישתנו באמצע.

ואיזה דגם מעניין אתכם?

יש היום דגמי אופל שונים, שיכולים בהחלט לסקרן אתכם ולגרות את יצר הקנייה שלכם. אד מהדגמים הללו הוא האופל אסטרה. האסטרה היא הדגם הקומפקטי של החברה אשר יכול להגיע בתצורה של תיבת הילוכים אוטומטית או ידנית, ומבטיח רמת בטיחות גבוהה מאד.

דגם אחר הוא הקורסה, אף הוא נחשב לרכב קומפקטי למדי, וגם הוא מספק רמת בטיחות גבוהה למדי.

מידע נוסף:

אסי שמלצר – יבואן אופל לישראל

אסי שמלצר: אין לנו כוונה להנפיק את קבוצת שלמה אחזקות

אסי שמלצר ימונה למנכ”ל קבוצת שלמה אחזקות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *