לשדרג את מראה הרכב בזול

רבים מאיתנו רוצים מאוד לשפר את הרכב שלנו ולהפוך אותו ליוקרתי, אבל רק למעטים בינינו יש אלפי שקלים כדי לבזבז על צבע מותאם אישית או על הוספת אביזרים אקזוטיים לגוף הרכב החיצוני. אבל, האמת היא שיש אפשרויות רבות לשדרג את מראה הרכב בעלויות נמוכות יחסית.

מדבקות על החלון ועל גוף הרכב

מדבקה שיש בה אמירה אישית היא צעד אחד לא יקר להפיכת הרכב למיוחד ואישי. אבל, זה לא יקר במיוחד להתקדם צעד נוסף. בכמה עשרות שקלים אפשר לקנות מדבקות בגודל בינוני שמקדמות למשל את קבוצת הכדורגל האהובה עליכם, או אינטרסים אישיים אחרים. מספר מדבקות כאלה שמוצמדות אל פינת החלון, על הפגוש או במיקום אסטרטגי אחר על גוף הרכב, יכולות לתת למכונית שלכם מראה ייחודי.

אם אתם מוכנים להשקיע כמה מאות שקלים, תוכלו למצוא מדבקות עם גרפיקה מרהיבה שתוסיף קסם למראה המכונית שלכם. עם קצת סבלנות ותשומת לב זהירה להוראות היצרן, כמעט כל אחד יכול ליצור רכב יחיד ומיוחד בעלות נמוכה ביותר.

כרום – הוספת צבעוניות מטאלית מדליקה לרכב

לא מעט אביזרים לרכב מכרום או מצבע מטאלי אחר, זמינים במחירים סבירים. תוספת שכזו יכולה לגרום לרכב שלכם לבלוט מתוך המון כלי הרכב האחרים. כיסויים לידיות הדלתות והחלונות יעניקו לרכב שלכם מראה עדין וייחודי. חלקים אלה יש לרכוש כך שיתאימו ספציפית לרכב שלכם. אבל, אל דאגה, אביזרים לרכב אלה זמינים היום עבור רוב סוגי המכוניות שנעות על הכביש.

בנוסף, סמלי מתכת מותאמים אישית יכולים להחליף את סמלי המכונית ובכך להפוך את הרכב לאישי יותר.

סטיילינג לגוף הרכב

בעוד שערכת עיצוב מלאה לרכב יכולה לעלות אלפי שקלים, יש אפשרויות רבות לסטיילינג בפחות כסף. עיצוב מיוחד, על תא המטען או מתחת לפגוש הקדמי, זמין עבור כלי רכב רבים במחיר של כמה מאות שקלים.

בעלות נמוכה יחסית ניתן גם להוסיף למכסה המנוע מגע אישי, שאינו פונקציונאלי אבל אטרקטיבי ביותר. בדרך כלל אפשר לצבוע פריט זה כך שיוכל להתאים לצבע הרכב שלכם, אבל הסטנדרט הוא צבע שחור, שנחשב לאטרקטיבי למדי, במיוחד כאשר מתאימים לכך מדבקות עם אופציות עיצוב אחרות בצבעים דומים.

עיצוב פנים הרכב

כשזה נוגע ליכולת ההתאמה האישית של פנים הרכב שלכם במחיר נמוך, האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות. אביזרים לרכב כגון כיסויי מושב במגוון רחב של סגנונות, חומרים וצבעים, זמינים לכל סוגי הרכב. אביזרים לרכב, כמו שעון ומונה שמותאמים אישית לרכב שלכם, הם גם יפים וגם פונקציונאליים, ואפשר להציבם מעל או מתחת ללוח המחוונים של הרכב.

אם אתם רוצים לשדרג את מראה הרכב שלכם ולעצב אותו בהתאם לטעם האישי שלכם, לא בהכרח תצטרכו להשקיע הרבה כסף. בחינה קפדנית של מטרות ההשקעה שלכם ברכב, תוכל לאפשר לכם לזכות ברכב ייחודי ויחיד במינו, במחיר זול במיוחד.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *