לנסוע יקר, להרגיש חשוב

רכב מנהלים יוקרתי

הרכב היה מאז ומעולם הרבה יותר מקופסת פח על ארבעה גלגלים שמעבירה אנשים ממקום למקום. רכב הוא פריט, אביזר, שבעליו רוכש אותו מסיבות מסוימות ובכדי להקרין תדמית כלשהי. רכב הוא חפץ אופנתי והוא גם סמל סטטוס, הוא יוקרתי או פשוט, משדר עושר או צניעות, משדר ספורטיביות או משפחתיות, יש המון תדמיות לרכבים השונים ולכל אחד מהרכבים אמירה אחרת.

 חברות הרכב מודעות לחשיבות התדמית של הרכב אותו הם מוכרים ומייצרות ליין של רכבים בהתאם. בדרך כלל קולקציית הדגמים השנתית מחולקת לרכב משפחתי המיועד לבעלי משפחות עם ילדים, רכב ספורטיבי המיועד לצעירים בגילם וברוחם, רכב מנהלים המיועד לאנשי עסקים ורכב מסחרי המיועד לעבודה. כל רכב ותדמיתו, כל רכב ותכונותיו המיוחדות ההופכות אותו לכזה, על פי העיצוב, הגודל, הכוח והחוזק, הביצועים וצריכת הדלק וגם העיצוב הפנימי והאי בזורים הכלולים ברכב.

 רכישה של רכב כזה נעשית לרוב על פי הצרכים של האדם עצמו. רכבים נמכרים בארץ גם באמצעות חברות הרכב השונות וגם מאדם לאדם כאשר מדובר ברכב מיד שנייה ויותר. רכישה מסוג כזה נעשית באופן פרטי וללא תיווך חיצוני ולרוב עלות הרכב קטנה יותר מכיוון שערכו ירד עם הזמן, כמובן שלרכוש רכב היישר מהחברה ולקרוע ממנו את הניילון זוהי פריבילגיה יקרה למדי.

 רכבי מנהלים אותם הזכרנו קודם נרכשים בדרך כלל מהחברה. מי שנוהג לנסוע ברכבים כאלה מעוניין לשדר משהו מסויים וליצוק לעצמו תדמית של איש מצליח, לא משנה אם אתה עורך דין דיני עבודה רופא, רואה חשבון או מנהל מנכ”ל חברת תרופות, גם עורך דין דיני עבודה וגם מנכ”ל חברת תרופות זקוקים לרכב מפואר, בעל חזות מעוצבת המשדרת כוח, רכב מפנק עם כל השכלולים.

 והיה ואותם אנשי עסקים אינם זקוקים לרכב שכזה או שהם בתחילת הדרך וזקוקים לו רק לאירועים מסויימים, יש תמיד אפשרות לשכור רכב יוקרתי. בל נשכח שתחזוקה של רכב מסוג זה היא יקרה ביותר. עלויות הביטוח גבוהות מאד וגם הדלק והטיפולים אינם זולים במיוחד. לכן מעבר לרכישה הגדולה של הרכב עצמו ישנן הוצאות גדולות מאד שיש לקחת בחשבון, כמו טיפולים, ביטוחים ואפילו מצבר לרכב , ולכן השכרה לתקופות קצרות ואפילו לכמה שעות יכולה להיות פתרון מצוין. בחיים בכלל נקרית לדרכינו הזדמנות או סיטואציה בה אנו זקוקים להשכיר רכב גדול ומפנק שכזה, למשל כרכב חתונה נוח או כאשר יוצאים במסגרת טיולים מאורגנים יוקרתיים רוצים כמה ימים של פינוק ברכב נורמאלי ולא ברכב מסחרי ולא נוח. טיולים מאורגנים רבים שוכרים רכבים גדולים ויוקרתיים כאלה גם לקבוצות ולא רק ליחידים.

חשיבות הרכב בעיקר בזמן נסיעות ארוכות היא גדולה. תדמית הרכב המשמש כאביזר היוקרה הגדול ביותר שיש לאדם חשובה לא פחות עבור רבים מאד המסתובבים בינינו.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *