כל היתרונות בעסקת טרייד אין

 

עסקה בה חלק מהתשלום עבור מוצר מסוים ניתן במוצר זהה או דומה נחשבת אידיאלית עבור תחום הרכב. בעסקה כזו יכול הקונה לשדרג את הרכב העומד לרשותו, לשמור על רמת חיים גבוהה והכל מבלי להוציא כמות כספים גדולה. מעבר לשדרוג ברמת הרכב יכולות גם משפחות לנצל את ההטבות של עסקות מן הסוג הזה על מנת להכין את הרכב לקראת הגעת ילד חדש. העסקאות נפוצות במגזר הפרטי והן חלק בלתי נפרד מענף התחבורה. רוב העסקאות מבוצעות על ידי היבואן ובגיבוי מלא של יצרנית הרכב.

מי שמתלבט טרם רכישת רכב חדש צריך להביא בחשבון את היתרונות של עסקאות טרייד אין. היתרון המשמעותי ביותר הוא חיסכון בזמן ובמאמץ. חיפוש אחר רכב חדש או יד שנייה עלול להפוך לסיוט מתמשך. הוא דורש הקצאה של משאבים, פוגע בשגרה, מחייב מסירות מלאה לתהליך ולא תמיד מסתיים בהצלחה. יש שפע עצום של רכבים ורוב הנהגים אינם מחזיקים ברקע הדרוש על מנת לזהות את הדגם המתאים עבורם. מנגד, בעסקה של החלפת רכב קיים ברכב חדש ניתן לחסוך את החיפוש או הפרסום במודעות העיתונים, את השיטוט בין אתרי האינטרנט, את שיחות הטלפון המיותרות ואת ההתרוצצות בין יעדים. העסקה מתבצעת מול היבואן או המוסך המורשה במקום ובאופן מיידי והלקוח יכול לעבור לרכב חדש ללא מאמץ.

כיצד פותרים את בעיית העיתוי?

עסקאות טרייד אין פותרות גם את בעיית העיתוי. בעיה זו נפוצה בקרב בעלי רכבים פרטיים שיכולים למצוא את עצמם ללא רכב בכלל, או לחילופין עם שני רכבים בו זמנית. קשה לתאם באופן מדויק את המכירה של הרכב הישן מול הרכישה של הרכב החדש. התוצאה היא בעיית עיתוי הגוררת אחריה הוצאות תחזוקה, דלק, ביטוח ועוד. את בעיית העיתוי רצוי לפתור עם עסקאות של החלפת רכב קיים ברכב חדש, גם אם הלקוח נדרש להוסיף תשלום בגובה מסוים.

טרייד אין מתבצע במהלך עסקאות המבטיחות שקיפות מלאה מבחינת הלקוח. במקום לסמוך על מוכר פרטי שאינו מחויב לקונה, העסקאות נערכות בחסות חברות רכב מקצועיות. הסכנות הקיימות בהתנהלות מול חברות אלו כמעט ולא קיימות. הלקוח נהנה מתנאים מועדפים מבחינת הוצאות ותשלומים, אך באותה מידה גם מרוויח רמה גבוהה מאוד של אמינות, שקיפות ותקופת אחריות.

החשיבות של ייעוץ ברכישת רכב

לקראת סיום כדאי להדגיש את אחד היתרונות הפחות מוערכים של עסקאות רכישת רכב: ייעוץ מקצועי. ייעוץ מן הסוג הזה מונע את רוב עוגמת הנפש של רכישת רכב שאינו מתאים לצרכי הנהג או המשפחה. בעסקאות טרייד אין יכול הייעוץ לחסוך הוצאות של עשרות אלפי שקלים. החברות המבצעות את העסקאות מעמידות לרשות הלקוח אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, מעניקות ייעוץ מלא ומלוות אותו לכל אורך הדרך.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *