חברת השכרת רכב – באדג’ט

חברת השכרת הרכב, באדג’ט, נחשבת לאחת מהמובילות בארץ. החברה בעלת תחומי התמחות בכל הקשור להשכרת רכבים בארץ ובעולם, מכירת רכבים וליסינג תפעולי. החברה נחשבת לאחת מהחברות המצליחות בקרב קהל היעד הישראלי וזאת בזכות השם שהולך לפניה, תודעת השירות הגבוהה של החברה, וותק- החברה הוקמה בשנת 1958 ומאז הלכה והתפתחה בארץ ובעולם וכמובן איכות ומגוון הרכבים העומדים בפני הלקוח.

לרוב, בין אם מעוניינים לשכור או לרכוש רכב, כדאי ואף מומלץ לעשות זאת בחברה מוכרת בעלת שם, וותק והמלצות. חברות השכרת הרכב המובילות, בד”כ מחזיקות במגוון רכבים איכותיים בעלי אחריות ולאחר שעברו טיפולי רכב במוסך. לא רק המגוון והאיכות עומדים ומוצעים ללקוח, ישנה הזדמנות מצוינת עבורו לרכוש רכב במצב שמור במחיר כדאי ובעלות נמוכה יותר מאשר היה רוכש אצל בן אדם פרטי. בנוסף, קיימות בארץ הרבה מאוד חברות ליסינג וחברות להשכרת רכבים שמציעות לקהל תחרות רחבה ומאתגרת. כמובן שבין החברות יש את אלו שמוכרות יותר ואלו שמוכרות פחות, אך ללקוח יתרון גדול, הוא זה שמחליט היכן לרכוש את הרכב, ואפשרות המיקוח על מחיר ודיל טוב לעסקת הקנייה, הולכת בדרך כלל לזכותו.

שירות נציגי החברה בחברות אלו, חשוב לא פחות. מומלץ מאוד שיהיה שירות זמין טלפונית, או ישירות בחברה עצמה, שיהיה מתן מענה לשאלות, נציגים אמינים שיראו ללקוח את הרכב בשלמותו מבלי להראות רק את יתרונותיו, אלא להדגיש מראש, גם חסרונות של אותו רכב. טיפ נוסף, לפעמים הלקוח מתלהב מרכב מסוים, בעיקר “מסתנוור” מעיצובו וממהר לרכוש אותו, חשוב מאוד לפני רכישת הרכב ולא משנה כמה הוא נוצץ, לבחון אותו גם מבפנים, כי לא כל הנוצץ זהב. בין אם מדובר בשכירת רכב או בקנייתו, לפני סגירת הרכישה, כדאי לעבור על החוזה היטב, לבדוק את כל הסעיפים לפני שחותמים ולוודא שמה שהובטח זה מה שמקבלים בפועל.

שוק ענף חברות השכרת הרכב, הולך ותופס תאוצה משנה לשנה, התחרות נהיית יותר ויותר צמודה. כל חברת השכרת רכב מציעה מבצעים בלעדיים וחסרי תקדים, אך עם כל זאת, הבחירה היא בידי הלקוח וחשוב מאוד לעשות את הבחירה הנכונה לפני השכרה או רכישה של רכב.

קנייה בטוחה!

למידע נוסף: חניה סלולרית

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *