השכרת רכב – כל המידע

בישראל פועלות מספר חברות השכרת רכב גדולות ולצדן גם חברות קטנות, התחרותיות בשוק גבוהה והצרכנים הם אלו הקוטפים את הפירות ונהנים ממחירים אטרקטיביים ושאר הטבות. אך יש לזכור כי גם כאשר חברת ההשכרה להוטה מאוד לסגור את העסקה ולהחתים עוד לקוח, ישנם כמה כללים בסיסיים עליהם לא תוכל החברה להתפשר. טרם החתימה על הסכם השכרת הרכבים מקפידות החברות לבחון את הרישיון של הנהג, את הוותק על הכביש ואת גילו.

איזו חברת השכרת רכב כדאי לבחור?

כאמור, שירותי השכרת רכב תוכלו לקבל בכמה חברות, את החברה המתאימה לכם ביותר תבחרו על פי קריטריונים אישיים. השכרת רכב בחברה גדולה מביאה עמה יתרונות כמו סניפים בפריסה ארצית, סניף איסוף וקבלת רכבים בשדה התעופה, מבחר גדול של רכבים, שיטות תשלום גמישות ומוקד שירות המעניק מענה מלא לכל פנייה.

כאשר בוחנים את השירותים אותן מציעות חברות ההשכרה יש לבדוק עד כמה השירותים רלוונטיים בעבורכם, ייתכן כי ההטבות והמבצעים כלל אינם תואמים את הצרכים שלכם. חפשו אחר שירותי השכרת רכב זמינים בקרבת מקום המגורים שלכם, מתאימים לתקציב שלכם ותואמים גם את סוג הרכב המבוקש.

תקציב להשכרת רכב

המחירים נקבעים בהתאם לתקופת ההשכרה, סוג הרכב וגם לרמת הביקוש בעונה. רגע לפני שאתם קובעים את התקציב שלכם באופן שרירותי, זה הזמן לבצע סקירת מחירים ולבחון מחירים של כמה דגמים. בהתאם לתוצאות תוכלו לקבל החלטות ולהגדיר את התקציב שלכם. רכבי יוקרה, מנהלים או שטח יהיו כמובן יקרים יותר להשכרה.

איזה רכב כדאי לשכור?

התשובה לשאלה הזו מאוד ברורה, כדאי יהיה לשכור את הרכב אשר עונה לצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר. אף על פי כי נראה על פני השטח כי זוהי החלטה מאוד פשוטה, לקוחות רבים בוחרים לשכור רכב אשר אינו תואם את הצרכים שלהם כלל. משפחות זקוקות לרכבים משפחתיים, רכב קטן יותר יהיה צפוף ולא נוח לנסיעה עם ילדים, טיולים ארוכים בארץ דורשים גם כן רכב בעל יכולות מתאימות, לא תרצו להיתקע באמצע הדרך. כדאי להתייחס למספר הנוסעים הצפוי, מטען ויעדי הנסיעה.

פרטים קטנים וחשובים אותם כדאי לברר עם חברת ההשכרה

א.    היכן ניתן לאסוף את הרכב והיכן אפשר יהיה להחזירו? כדאי לברר שעות מדויקות בהן המגרשים פתוחים.

ב.    אלו שירותים נוספים מציעה חברת ההשכרה? האם הסכם ההשכרה כולל גם שירותי דרך, ביטוחים, מכשירי ניווט, כיסאות בטיחות לילדים וכן הלאה.

ג.    מהן שעות הפעילות של מוקדי השירות? לאן אפשר יהיה לפנות במקרה של תקלה?

ד.    האם ישנה אגרה לתשלום בעבור החזרה מוקדמת של הרכב? האם ניתן יהיה להאריך את תקופת ההשכרה?

ה.    מי רשאי לנהוג ברכב? לרוב, נהגים צעירים וחדשים אינם מורשים לנהוג ברכב, קיימות חברות השכרה המאפשרות רק לנהגים ששמותיהם מופיעים בהסכם לנהוג ברכב.

עוד כתבות שיענינו אותך:

השכרת רכב בתל אביב

השכרת רכב בירושלים

אישים מעניינים מהתחום:

אסי שמלצר בועידת גלובס

אסי שמלצר – באתר duns

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *