השכרת רכב בהולנד

כחופשה משפחתית בהולנד היא מסוג החופשות שילדים אוהבים מאוד. הולנד ידועה כיעד מועדף על ילדים רבים עקב המצאות פארקים רבים ומתקני שעשועים מהנים ולרוב מומלץ לנייד את המשפחה מאתר לאתר על ידי השכרת רכב בהולנד . הולנד איננה מדינה גדולה ולכן רוב האנשים מתכננים כך שמקום הלינה שלהם יהיה פחות או יותר במרכזן של האטרקציות הרבות ומסלולי הטיול השונים וכך לא יאלצו לעבור מלון כל יום או יומיים עם כל הציוד הרב.

כאשר נוסעים לחופה משפחתית עם הילדים במידה ויש ילדים קטנים חובה עלינו לבדוק ולדאוג להמצאות מתקני בטיחות מתאימים לנסיעה. ילדים עד גיל 9 חייבים בנסיעה על בוסטר ואילו תינוקות חייבים להיות קשורים בכיסא בטיחות לפעוטות. חשוב מאוד לוודא כי חברת ההשכרה יכולה לספק לכם את ציוד הבטיחות המבוקש על פי מספר הילדים שברשותכם. בנוסף חשוב לבדוק כי ברכב השכור יש מספיק מקום להכניס את כל המתכונים ולעוגנם לרכב בצורה בטוחה.

רוב חברות השכרת רכב בחו”ל אוסרות באופן גורף על עישון ברכב. באם אתם מעשנים אין לעשן ברכב גם עם החלונות פתוחים ואסור בשום אופן להשתמש במאפרות לצורך עישון או כיבוי הסיגריה. עישון ברכב יכול להוביל לכנס כבד מאוד, הוצאות ניקוי גבוהות מאוד על ניקוי הרכב, הוצאות החלפת חלקים שנפגמו מהחום או נשרפו כמו מושבי ברכב והמאפרות ואף לכדי תביעה פלילית עקב החוקים המחמירים בנושא עישון הקיימים באיחוד האירופאי.

כדי לדאוג שהחופשה תהיה מהנה כדאי לדאוג להשכיר גם מערכת ניווט לרכב (GPS). ישנה אפשרות לשכור מערכת ניווט לרכב כזו בחברות ההשכרה עצמן אך לרוב מערכות אלו יהיה בשפת המקום ובשפות אירופאיות אחרות כמו גרמנית אנגלית או ספרדית. קיימת אפשרות נוספת להשכרת מערכת ניווט לרכב עוד בישראל עם מפות אירופה השונות ובשפה העברית, וודאו כי המפות מעודכנות וכוללות את אזור הטיול.

לא לשכוח לבדוק את תקינות מערכת הניווט לרכב ששכרתם ועל המצאות כבל טעינה המתאים לרכב ולמערכת הניווט שקיבלתם. עזרו שאת מערכת הניווט מומלץ להסיר מהחלון בעת חניית הרכב כדי למנוע גנבה ואת התשלום עבור המערכת הגנובה.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *