האם לקחת את העבודה אתנו לנופש?

אם חשקה נפשכם בנופש שטרם טעמתם כמותו, נסו את המתכון הבא, גם אם חלקו נשמע דמיוני: השכרת רכב יוקרה, כלומר ‘נטישת’ הרכב הרגיל, והשכרת רכב חדש, העיקר שיהיה שינוי מהותי מהרכב המוכר, ושיענה על ההגדרה ‘מפנק’, כמובן שכל אחד – פינוק הוא דבר אחר עבורו, בחור צעיר אולי יחשוק ברכב ספורטיבי מנצנץ, בעל מערכת שמע מעולה; בעלי משפחה יעדיפו כנראה רכב מרווח, נוח, בטיחותי, ובעיקר נקי מאוד,בני זוג יעדיפו ללכת לצימר, מלון, שייט רומנטי לזוג , ואילו אנשי עסקים ירצו להתהדר ברכב מפואר, בעל ריפודים יוקרתיים ודגם של מכונית, שמייצג הצלחה ומרשים את המתבוננים בו. כמו כן, יש חשיבות למטרה שעבורה תשכירו רכב. אם מדובר בנסיעה ארוכה, תעדיפו רכב נוח בעל ביצועים, לפחות ממוצעים ומעלה, כלומר סוחב בעליות ולא מתחמם בפקק…. ואם מדובר בנסיעה ‘למען ייראו’, יש חשיבות למראה הרכב, ולביצועים האסתטיים שלו, כמו גג נפתח, צבע, מראה המכונית, החישוקים של הגלגלים, הפרונט של המכונית וכו’. גם מהבחינה הזו יש מי שירצה שיראו אותו במכונית ספורט ויש מי שירצה להיראות אמיד. ייתכן גם שנשכור רכב בשביל להעביר דירה או ריהוט משרדי, ואז החשיבות היא מה גודל הרכב ומה יכולת התכולה והסחיבה שלו.

אז היינו באמצע ‘דמיון מודרך’ לנופש האולטימטיבי, לאחר שבחרתם את המקום שממנו תשכירו את מכונית היוקרה המתאימה לכם, ואתם מתכוננים לנסיעה, שאמורה להיות התענוג שלפני הנופש בה”א הידיעה.

איך נראה הנופש הזה? המון מנוחה, המון שקט, ספא, בטן-גב בשמש, רביצה בג’קוזי או בבריכה, מזג אוויר מושלם, ארוחות גורמה…ומכיוון שהיום זו החבילה הבסיסית לנופש חלומי, אז יש חידושים בנושא זה, כדי לגרות אותנו לדברים חדשים ומעניינים. למשל, כל טיפולי הספא התרחבו מבחינת ההיצע, ואחד הטיפולים היותר פופולאריים היום הוא שהייה בחדר מלח. טוענים כי חדרי מלח מסייעים כאשר יש בעיות נשימה או בעיות עור, אבל הוא לא מזיק לאדם בריא, ואפילו מרגיע ומועיל לכל המעוניין. נכנסים לחדר לבן מאוד, שקט מאוד שתאורתו עדינה, יושבים על ריהוט נוח, אפשר לעלעל במגזין או לנמנם, ומקבלים בסופו של הטיפול נשימה יותר נקייה ומצב רוח של בריאות.

כמובן שהנופש שלכם יכול להשתלב בעבודה, למי שממש זקוק לקצת אדרנלין במהלך החופשה יכול לקחת רכב טויוטה מפנק ולנסוע לחופשה, ולשם כך יש במקומות רבים, חדרי ישיבות ובהם ריהוט משרדי ושלל אמצעים טכנולוגיים משוכללים (שיחות ועידת וידאו, מקרן, מדפסת, מרשתת אלחוטית, מחשבים ניידים וכן הלאה), שכל מנהל היה חפץ להשתמש בהם במשרדו הפרטי. כך שגם העבודה בנופש היא נעימה ומפנקת.

אולי לא כל מה שצוין לעיל אכן קיים, אבל לו יצאנו לנופש החלומי שלנו, לא היינו מצפים שכך יהיה? אם לא היום אז בוודאי זו תהיה הסחורה שנקבל בחופשותינו בעתיד.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *