השכרת רכב כמה נתונים שכדאי לדעת

השכרת רכב בחו"ל

הנה כמה מצבים בהם תדרשו לשכור רכב

רובכם מחזיקים רכב משלכם ובכול זאת ישנם כמה מצבים בהם אתם נזקקים לשכירות של רכב. הסיטואציה הקלאסית שבה אתם נזקקים לשירותיה של חברת השכרת רכב היא בזמן נסיעה לחו”ל. יש יתרון גדול לעצמאות שמביא איתו רכב משלכם לכול תקופת הטיול. נכון להיום עם הגי’.פי.אס שהפך לסטנדרט הניווט במדינות זרות ואפילו כאלו שבהן לא דוברים אנגלית הפך להיות קל עד מאוד. מצב שני שבו אתם נזקקים לשירותיה של חברת להשכרת רכב הוא כאשר מסיבות כאלו ואחרות אתם נשארים בלי הרכב הקבוע שלכם ואתם זקוקים לרכב שכור לתקופה קצובה. לדוגמא בין עבודות או כאשר מכרתם את הרכב שלכם ואתם ממתינים לאחד חדש.

כמו בעוד תחומים גם כאשר אתם שוכרים רכב, כדאי שתשוו מחירים

בדומה לתחומים אחרים גם כאשר מדובר על שכירות של רכב מחכה לכם שוק תחרותי שמושפע מלא מעט נתונים כגון עונות של שיא ושפל, מיקומה של סוכנות השכרת הרכב ועוד. לפני שאתם עומדים לשכור רכב, כדאי מאוד שתתקשרו למספר סוכנויות רכב ואם אתם יכולים, שווה גם לעבור פיזית בין כמה שכאלו. ככול שיותר תחפשו ותתמקחו כך תגדילו את הסיכויים שלכם לשכור רכב במחירים ממש טובים.

כאשר מדובר על טיול ארוך כדאי שלא תחסכו על שכירת הרכב המתאים

לא מעט לקוחות מנסים לחסוך כסף בכך שהם שוכרים רכבים מדרגות נמוכות. רכבי מקטגוריות סופר מיני ואולי רכבים משפחתיים קטנים. כשמדובר על נסיעות לטווחים קצרים הם בהחלט יספקו. מאידך אם אתם מתכננים טיול ארוך של מאות קילומטרים, מין הסתם תיהנו הרבה יותר מרכב גדול ומפנק. לעיתים עצם שכירות הרכב יש בה משהו מפנק. רכב מפואר שאתם לא באמת יכולים להרשות לעצמכם להחזיק בשוטף. קחו בחשבון גם כמה אנשים יעסו איתכם ברכב ואיזה ציוד נלווה אתם צריכים לקחת אתכם בנסיעה. זה יכול להיות ממש לא נעים לגלות שצפוף לכם או שאין מקום לכול הציוד שנוסף אצלכם ברכב השכור.

כמה טיפים קטנים לפני שאתם שוכרים רכב

הינה עוד כמה טיפים קטנים לפני שאתם מבצעים השכרת רכב או קניית רכב מליסינג. קודם כול וודאו שאתם מבינים את כול האותיות הקטנות של חוזה השכירות. בעיקר בכול מה שקשור עם הכיסוי הביטוחי אותו תקבלו במסגרת השכירות של הרכב. לעיתים תוכלו לקבל כמה פתרונות מחברת השכרת הרכב ותצטרכו להחליט לגבי אחת מהן. שווה להשקיע עוד קצת כסף ולדעת לדוגמא שאין לכם השתתפות עצמית או שהיא קטנה מאוד. לפני שאתם יוצאים מתחנת ההשכרה כדאי שתבדקו את הרכב חיצונית בצורה יסודית. זה יכול להיות ממש מתסכל לסיים טיול ולגלות מכה ברכב שאתם ממש לא אחראים לגביה ובכול זאת הסוכנות רוצה לחייב אתכם רק כי לא שמתם לב לפני.

לפרטים נוספים אודות זכיינות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *