רכב חדש? הנה 3 דברים שחשוב שיהיה לו

רכב חדש מחייב ביטוחי רכב

בשעה טובה רכשתם רכב. בין אם הוא יד שניה ובין אם הוא חדש מהסוכנות, ישנם דברים שחייבים לדאוג שיהיו לרכב ובתוכו כאשר אתם מתכננים לחרוש את כבישי הארץ איתו. לא משנה איזה רכב זה, רכב חדש זה דבר מרגש. יגרד לכם להתחיל לנסוע כבר ולהתחיל להרגיש את העצמאות המגיעה עם הנסיעה.

 אך בזמן שהריגוש וההנאה הם טובים, הנה שלושת הדברים שחשוב שיהיה לכם ברכב-

ביטוח רכב

אנחנו יודעים שאנחנו לא באמת צריכים להגיד לכם את זה אבל אם יש משהו שהוא חובה מבחינת החוק זה ביטוח רכב. הרי הוא נקרא ביטוח חובה. ביטוח חובה הוא ביטוח המגן עליכם בזמן תאונה, עליכם ולא על רכבכם. אם אתם מעוניינים גם בהגנה על הרכב שלכם, פה מדובר כבר בביטוח רכב מקיף. ביטוח רכב מקיף אינו חובה מבחינת החוק אך מאוד פופולרי בקרב נהגי הארץ. כיוון שלצערנו אנחנו אף פעם לא באמת יכולים לדעת מתי תקרה התאונה הבאה, אתם בוודאות תרצו שמשהו יגן עליכם מבחינת כל ההליכים שבאים לאחר התאונה.

אביזרי עזר

למרות שהרכב בראש ובראשונה נועד עבור הנסיעה, אין זה אומר שאתם לא צריכים אביזרים שיעזרו לכם להבטיח נסיעה בטוחה ונכונה. כך למשל, כשהטלפון נחוץ לכם כמעט בכל רגע נתון של היום, רצוי שיהיה לכם מתקן עליו תוכלו להעמיד את הטלפון בזמן הנסיעה בכדי לא לגעת בו כלל. אנחנו בטח לא צריכים להגיד לכם שמגע בטלפון בזמן הנסיעה משמעו עבירה על החוק. אם אתם צריכים הכוונה על ידי אפליקציית ניווט, עשו זאת לפני תחילת הנסיעה בכדי שלא ייווצר מצב בו אתם צריכים לעשות שימוש בטלפון בזמן הנסיעה.

תיק עזרה ראשונה

אתם לא חייבים להיות פרמדיקים בשביל שתהיה לכם ערכה לעזרה ראשונה באוטו. אם נחזור לנושא של ביטוח רכב, הרי בתאונה לעתים רבות ישנם פצועים. תיק עזרה ראשונה יכול לסייע לפחות עד שהאמבולנס או הפרמדיק הראשון יגיע לזירת התאונה. אפילו החבישה השטחית ביותר יכולה לעזור כאשר מדובר בפציעה מדממת המצריכה חסימה של יציאת הדם. כמו כן, תיק עזרה ראשונה יכול להכיל אף פלסטרים, אקמול, פדים מהולים באלכוהול ועוד. תסמכו עלינו, אתם תודו לנו על שהזכרנו לכם על זה.

אז מה בשורה התחתונה?

אתם הולכים ליהנות המון מהרכב החדש שלכם. הנה נוצרה לכם ההזדמנות לצאת לטייל, להתנייד בקלות יתרה ולחשב את הזמנים שלכם מבלי כל תלות בתחבורה ציבורית. לכן, כדי להבטיח את הנסיעות הבאות שלכם, תנו לעצמכם את הטיפים שנתנו לכם ויישמו אותם. שאר עיצוב הרכב תלוי אך ורק בכם. נסיעה טובה.