נהיגה על משאית נתונים כלליים

היום הם כולם טובים עם הטכנולוגיה העדכנית ביותר , אבל סקאניה נתן את הפתק האחרון עם סדרת 4 , מודל אלגנטי והלכה גבוה.

אבל יש סברה כי מרצדס בנץ לא תשאר מאחור . אבל בקרוב היא תתן את הקפיצה שלה ,באירופה יש טכנולוגיה מקומית טובה יותר , ולא תחמיץ הרבה כדי להביא את הסדרה לישראל .

ההבדל הגדול ביותר בין סוג אחד למשנהו הוא בחיי מנוע . כולם במקור משאיות , אבל בסופו של דבר זה עשוי להיות מצב של ” זול יצא יקר . ”

למשאיות סקאניה נשברים הרבה סוגים כמו קוסמטיקה , משטח , פלסטיק ואינן מחזיקות מעמד כמו וולוו , אבל לאורך השנים תיקון עמוק הוא לא כל כך יקר

יש סיכוי שב4 שנים המשאיות לא יבקרו במוסך אבל כשתגיע הטיפול יהיה יקר מאוד. מי שמחליט ללכת על קניה או השכרת משאיות צריך לדעת אל כל הפרטים כי בקרוב הוא יכול למצוא את עצמו ללא כלי עבודה.

טירון חייב לחפש ייעוץ בכדי לדעת אן לנקות מנוע אקולוגי או לא ,בחירת של מתלי אוויר , איזה מערכת בלמים מתאימה לו או מה ערך מכירת יד2 יש לסוג המשאית .

 

חשוב לקחת כמה דברים בחשבון לפני שעוברים לקנייה או השכרה.  למשל לקבוע את משקל המטען שאתם נושאים. בעת הובלת פריטים גדולים כגון חול או סלע ,למשאית תיהיה השעיה קשוחה.

נסיעה בכביש מהיר כרוך במספר אמצעי זהירות נוספים בניגוד לעיר . כאשר אתה נהג של כלי רכב כבד כמו משאיות , הובלת נוסעים , וכו ‘ , אתם נושאים באחריות משולשת : בחייך , הרכב שלך ומטענים או הצוות שלך . מסיבה זו חשוב מאוד שאתה תתמודד עם אחריות ותכבד את תקני הבטיחות .

 

לא לנהוג עייף ! זמני הספקים תמיד לחוצים , מה שמאלץ אותם תמיד לנסוע מהר. עם זאת , אתה צריך לקחת קצת זמן לנוח , כי אין סיבה למהר ולאבד את החיים שלך .

השתמש בחגורת הבטיחות . בין אם אתה נהג מנוסה או פשוט מתחיל בנהיגה : שימוש בחגורה הוא חובה כדי להפחית את הסיכון של תאונות קטלנית .

צפו נקודות התורפה שלכם . האויב העיקרי של נהג משאית הם נקודות עיוורים במראות , אז אתה חייב להיות מאוד מודע להם בעת ביצוע כל תנועה .

גם אם אתה נהגת המנוסה ביותר , אתה תמיד צריך לקחת לפחות 15 שניות מרחק כדי להפחית את המהירות של המשאית שלך בבטחה .

היזהרו גשם ! זכור להפחית שליש המהירות בכביש רטוב.

כאשר אתה מתחיל את הנסיעה שלך תזכור למלא טנק דלק ותמיד לשמור אותו מעל החצי . זה חיוני כאשר אתה נוסע במסלול שאינו ידוע לך ואשר אין להם מידע על תחנת הדלק הקרובה .