מדריך השכרת מידיבוס להסעות

Posted on: 1 בSeptember 2020, by :

מידיבוס הוא מעין אוטובוס קטן, המותאם ל-35-40 נוסעים. הבחירה במיניבוס היא אידיאלית במקרי םבהם רשימת הנוסעים עשויה להשתנות, אך שידוע בוודאות שהיא לא תעלה על 40 מקומות ישיבה. בין היתרונות בנסיעה במידיבוס היא חוויית נסיעה אינטימית יותר וכן כשרוצים להתגבש בזמן הנסיעה. השכרה של מידיבוס מתאימה לטיולי עובדים, הסעות תלמידים, הסעות לאירועים משפחתיים מרוחקים ועוד.

הצעד הראשון בהשכרת מידיבוס – להבין מהם הצרכים שלכם

הצעד הראשון בהשכרת מידיבוס להסעות הוא להבין מהם הצרכים שלכם – כמה נוסעים עתידים להיות על המידיבוס והאם מדובר במידיבוס להשכרה יומית, או במשימה לטווח ארוך כמו הסעת תלמידים או עובדים? בנוסף, כדאי לחשוב על האבזור של המידיבוס, שכן יש אפשרות להשכרה של מידיבוס יוקרתי ומאובזר היטב במקרה של טיול מפנק או הסעה של אח”מים.

חישוב התקציב שלכם ומה הוא כולל

עלות השכרת מידיבוס יכולה להיות מחושבת לפי קילומטרים או שעות השכרה, ולעיתים שילוב בין השניים. כשמחשבים את התקציב כדאי לקחת בחשבון את העלות של נהגים מוסמכים להסעות מסוג זה, ביטוחים וכד’. כמו כן, ישנם נהגים שהם גם מדריכים מומחים בתחום מסוים – דבר שעשוי לחסוך בהוצאות במידה ויש צורך במדריך הסעה.

על החשיבות של גישה לנכים

אם בין הנוסעים העתידים לעלות על המידיבוס ישנו נכה, חשוב לוודא מול חברת ההשכרה שהמידיבוס מונגש לנכים – בין אם במעלית בנוסף למדרגות וכן במקום מספק לכיסא גלגלים.

מה חשוב לוודא בעת ההשכרה

להשכרת של מידיבוס מותאם מחברה מוכרת ובעלת מוניטין יש השפעה על התוצאה כולה ועל ההנאה שלכם מההשכרה. לפניכם מספר דברים שחשוב לבים לב אליהם כשבוחרים חברת השכרה:

  • רכב תקין ובטיחותי – חשוב לוודא מול חברת ההשכרה שהמידיבוס הינו תקין ובמצב בטיחותי טוב, ושהוא עובר טיפולים קבועים אחת לתקופה. אם ניתן, בקשו לראות את ספר הטיפולים של הרכב. את תקינות הרכב ניתן יהיה להבטיח, בין היתר, על ידי השכרה של המידיבוס מחברה מוכרת ובעלת מוניטין שלא מתפשרת על בטיחות כלי הרכב שברשותה.
  • נהג מוסמך – על הנהג להחזיק ברישיון נהיגה בתוקף שמאפשר לו לנהוג ברכב מסוג מידיבוס.
  • ביטוח לרכב – בנוסף לרישיון הנהג ותקינות הרכב, יש לוודא שהרכב מבוטח בביטוח חובה וכן שרישיון הרכב בתוקף – כלומר שהרכב עבר טסט בהצלחה.
  • אבזור הרכב –  כאמור, נושא אבזור הרכב הוא חשוב לנסיעה חווייתית. כבל AUX, מיקרופון מיזוג אוויר לכל מושב ואפילו פתח USB להטענת טלפונים ניידים הוא חיוני לכל סוגי הטיולים. במקרים של טיולים יוקרתיים ומפנקים יותר, ניתן לבחור באפשרות של מידיבוס VIP שהינו משודרג ומאובזר יותר.
  • נקודות עצירה ומסלול – חשוב לתכנן את מסלול הנסיעה שלכם כולל עצירות, במידה וישנן, ולהבין את מסלולי ההשכרה – לפי קילומטרים או שעות השכרה.

עוד אתרים שיעניינו אותך:

עופר איתן – על חברת טכנולוגיית השייווק שהונפקה בבורסה של טורנטו

מרחבי הרשת..
גלקסי S23  – הכנסו לאתר פלאפון והזמינו את הגלקסי החדש מבית סמסונג עם שיאים חדשים של עיצוב וטכנולוגיה!