שרותי מנעולן רכב

שירותי המנעולן כוללים שירותי חילוץ ופריצה של כל מנעול ואין זה משנה אם מדובר ברכב או בית. במסגרת השרות יגיע מנעולן בגבעתיים מומחה אל מקום המפגש ויפתח עבורכם את הדלת. לעיתים יוכל לעשות זאת ללא גרימת נזק או צורך בהחלפת מנעול אך לעיתים יהיה צורך בהחלפת המנגנון כולו.

מתי מזמינים מנעולן

המקרה השכיח ביותר בו נאלצים אנשים רבים להזמין מנעולן הוא כאשר יש בעיה כלשהי המונעת מאיתנו להיכנס או לצאת מבעד לדלת. לעיתים זה קורה באמצע הכביש ולעיתים זה יקרה לאחר שמנסים להיכנס לדלת בה לא נעשה שימוש זמן רב. כמו כן, לא מעט פעמים צילינדר דלת ביתנו מתקלקל והדלת אינה ננעלת כראוי, גם במקרים אלו מנעולן הוא איש המקצוע המתאים.

מה כוללים שרותי המנעולן

  • שירותי חילוץ ופריצה מלאים (פריצת רכבים ופריצת דלתות)
  • פריצת כספות
  • החלפת כל סוגי המנעולים והצילינדרים
  • שכפול מפתחות לרכב ולבית
  • קידוד מפתחות רכב
  • התקנת מערכות נעילה

ועוד. חשוב לציין כי לא כל מנעולן אוחז בכל הידע וישנם מנעולנים אשר סל השרותים שלהם אף רחב יותר ממה שסקרנו לעיל.

כמה זה עולה לנו

תודות להיצע הרחב ולעובדה כי מדובר בשירותים שהם “מצרך בסיסי” בהם יעשה שימוש כמה פעמים כל אחד מאתנו בשלב מסוים בחייו, קיימים מספר רב של מנעולנים בישראל. היצע רב זה מעניק לצרכן את יכולת ניהול המשא ומתן וגם המחירים המוזלים.

טווחי המחירים יכולים לנוע החל מכמה מאות שקלים בודדים בעבור פריצה ועד כמה אלפי שקלים כאשר יש להחליף את כל מנגנון הנעילה. תחום המנעולנים אינו תחום מפוקח למרות שכל מנעולן נדרש לעבור הסמכות והכשרות כולל אחזקת תעודת יושר. עובדה זו מביאה לכך שלא קיים מחירון מוסדר וכזה שכל מנעולן מחוייב לעמוד בו. על כן, בעת הצורך להזמנת מנעולן מומלץ מאוד לערוך סקר שוק קצר ואין זה משנה כמה זה דחוף. לעיתים זקר זה עלול לחסוך כמה מאות שקלים וכידוע אין זה סכום מבוטל.

הטיפ שלנו: בחרו כשלושה מנעולנים הממוקמים בקרבת מקום ושאלו אותם מה המחיר שיגבו בעבור השרות ואיזו אחריות הם מעניקים.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *