למה בכלל להשכיר רכב יוקרה?

Posted on: 12 בMay 2019, by :

השכרה של רכב יוקרה, מאפשרת לנו להפוך את האירוע אותו אנו חוגגים להרבה יותר מיוחד ויוצא דופן. הרי לא רבים הם האנשים שיכולים לרכוש רכב יוקרה ולהחזיק אותו לאורך השנה ולכן קיימת האפשרת של השכרה רכבי יוקרה לפי שעות או לפי ימים. רכב יוקרה מאפשר לנו להנות מרמת בטיחות מירבית, יכולות דינמיות גבוהות, מטען רחב, מושבים מעור נוחים במיוחד עם אופציה לחימום, מנוע חזק, מערכת התראת עייפות, ג‘י פי אס מובנה, מושבים מתכווננים חשמליים, שלט חכם לתפעול ועוד. אז למה בכלל כדאי להשכיר רכב יוקרה?

בגלל הפינוקים
כמו שכבר אמרנו, בדרך כלל כאשר בוחרים להשכיר רכב יוקרה, מדובר באירוע חשוב וחד פעמי כמו חתונה, בת מצווה, בר מצווה, מסיבת רווקים וכדומה… הישיבה ברכב יוקרה עם החברים הכי טובים, בני משפחה או אפילו בן או בת הזוג הופכת את האירוע לחוויה בלתי נשכחת ומאפשרת לנו להגיע ישירות לאולם ממש כמו מלכים.

בגלל החוויה
מדובר בחוויה ייחודית שכן יש היום רכבי יוקרה שמציעים המון שדרוגים כמו למשל הפרדה מלאה מהנהג עם בר מאובזר ואפילו ספות נוחות מפנקות. ניתן להנות ממערכת סאונד מעולה ואפילו טלוויזיה בתוך הרכב.

כשרוצים להרשים
אם למשל אתם מצפים לאורחים מחו“ל או אנשי עסקים שמגיעים להתרשם מהחברה שלכם, השכרת רכב יוקרה תאפשר לכם לאסוף אותם מהשדה ישר לבית המלון עם כל הפינוקים שמסביב, לעשות להם סיבוב דאווין בעיר ולפנק אותם בדיוק כמו שהייתם רוצים כדי ליצור רושם חיובי של חברה רצינית ומפנקת.

היום ניתן להשכיר רכבי יוקרה במחירים חסרי תקדים ולהשוות מחירים דרך רשת האינטרנט.

מרחבי הרשת
עופר איתן – על מערכות שיווק מתקדמות בדיגיטל