ליסינג לרכב יוקרה פוזה או יתרון עסקי

Posted on: 7 בJuly 2020, by :

עסקים רבים בישראל שוכרים רכב בשיטת הליסינג לטווח של שלוש שנים, היתרונות גדולים עבור עסקים, במידה והרכב מתקלקל או צריך טיפול יש תמיד רכב חילופי, לא צריך לבזבז זמן על לקחת את הרכב לימי טיפול ואין פחד על לקלקל אותו כיוון והוא לא של החברה אלא של הליסינג, אבל האם גם השכרת רכבי מנהלים / יוקרה זה יתרון לעסק או שמה מדובר יותר על פוזה?

בכתבה זו נעסוק בשאלה האם השכרת רכבי ליסינג יוקרתיים לחברות ישראליות הכרחי ואף מביא עמו ערך מוסף בפן העסקי או שמדובר 100% על פוזה וסתם חבל על הכסף.

פוזה או יתרון עסקי?

ראשית, השכרת רכב ליסינג יוקרתי זה פוזה! חד משמעית אבל זה שזה פוזה זה לא אומר שפוזה היא שלילית לטובת העסק, ההפך הוא הנכון, ברוב העסקים הפוזה תשרת בסופו של דבר את בעל העסק ומיד נסביר.

• מיתוג העסק – מיתוג העסק עבור בעליו זה עניין של דבר מה, בעולם המודרני אם אתה לא ממותג לא בדיוק סופרים אותך, לא הספקים שלך, לא הלקוחות שלך ולא המתחרים שלך, עסק ממותג הופך להיות כזה ששירותיו או מוצריו יכולים להימכר ביותר כסף, ספקים שנאבקים לעבוד אתך גם תוך כדי הורדת מחירים, לקוחות שמחפשים את המוצרים והשירותים באינטרנט ובחנויות ומתחרים שפוחדים להיכנס אתכם ראש בראש מהחשש להיבלע על ידי מותג תעשייתי גדול, כל זאת מתחיל במה שאתם משדרים כלפי חוץ ורכבי יוקרה הנושאים את שם המותג שלכם יעזרו בהחלט לעסק לתפוס מקום של מותג בכיר בין כל שאר הפרמטרים.
• משדר למתחרים וללקוחות רצינות – כשהמנהלים של החברה ייסעו ברחבי המדינה ברכבי היוקרה שהושכרו מהליסינג ששם החברה מתנוסס על הרכב המתחרים שלכם והלקוחות יחשבו וואו אם הם נוסעים ברכבים כאלו כנראה שהם מוצלחים.
• מתגמל את המנהלים ומתמרץ אותם – בכל עסק אתם רוצים שהעובדים שלכם יהיו מרוצים ובטח כשמדובר על המנהלים שלכם, רכב יוקרה מפנק יעשה את העבודה.

מרחבי הרשת:

סיבים אופטיים – חבילות אינטרנט מהיר מבית yes

יורם קראוס – מטפס ההרים שבונה את משרדי החברות הגדולות בעולם

יורם קראוס – כתבה באתר מאקו

אייפון 14 – באתר פלאפון

גלקסי s23 – לרכישה באתר פלאפון