טויוטה – הרכב המומלץ

בעל רכב טויוטה מעדיף במקרים רבים לבצע את הטיפולים השוטפים ברכב, במוסך מורשה.

טויוטה

יש לכך כמה סיבות מרכזיות וביניהן, הידע המקצועי הרב של עובדי המוסך העוברים הכשרות מקצועיות רבות כדי לתת שירות ברמה גבוהה לכל הלקוחות והמערכות המאובזרות והחדשניות המסוגלות לתת מענה לכל צורך ולכל תיקון ברכב טויוטה.

מוסך זה מעניק את כל המעטפת של השירות שזקוק בעל הרכב בעת תקלה, לפני טסט וחלילה לאחר תאונה או פגיעה ברכב.

מחלקת פחחות וצבע

במוסך קיימת מחלקת פחחות וצבע המכילה את כל הציוד הנדרש כדי לתת מענה ללקוחות פרטיים לאחר שרכבם נפגע. כמוסך הסדר, מגיעים אליו מדי יום שמאים של חברות הביטוח המובילות כדי להעריך נזקים של רכבים שהגיעו למוסך ולכדי לתת הנחיות מה חברת הביטוח תכסה ולכן אפשר לבצע תיקון . לחילופין אם לרכב נגרם נזק חמור, יכריז עליו השמאי כ – טוטאל לוסט ולכן חבל על הכסף לתקן אותו.

בתיקונים שוטפים ובתיקונים באישור חברת הביטוח, מתקינים עובדי המוסף חלפים מקוריים בלבד. הצביעה נעשית בחומרי גלם וצבע מעולים, שאושרו על ידי טויוטה.

שיטות הצביעה החדשניות הנהוגות במוסך הם על פי הנהלים שנקבעו על ידי המשרד לאיכות הסביבה ובהתאם לתקנים הבין לאומיים המחמירים בנושא זה.

השירות של עובדי החברה הוא אדיב ומקצועי, הם קשובים לרצונו של הלקוח ועושים כל שניתן כדי לעמוד בלוחות הזמנים ולבצע תיקונים מושלמים לשביעות רצונו המלאה.

עובדי המוסך מבצעים נסיעת מבחן כדי לוודא שהרכב תקין ואין בו תקלות נוספות טרם החזרת הרכב ללקוח.

מחלקת מכונאות

עובדי מחלקה זו מיומנים בכל הקשור לתחזוקת רכבי טויוטה, גילוי תקלות ותיקון כל סוגי התקלות העלולים לצוץ ברכב זה. הידע הרב שצברו במוסך ובהשתלמויות המקצועיות שעברו בהצלחה אצל היצרן מאפשר להם לתת מענה רחב ללקוחות החברה.

המכשור החדשני במוסך הוא מהמתקדמים ביותר הקיימים במוסכים ותואם את דרישות משרד התחבורה ואת ההנחיות של טויוטה העולמית.

במקרה של תקלה וצורך בהחלפת חלפים מותקנים ברכב חלפים מקוריים בלבד כדי להבטיח נהיגה בטיחותית ובמינימום תקלות.

אחד מבוחני הרכב יבצע נסיע מבחן כדי לתת אישור שהרכב תקין ואפשר לנסוע בו ללא חשש.