השכרת רכב יוקרה לפני פגישת עסקים

Posted on: 7 בJuly 2020, by :

פגישות עסקים לפעמים קובעות את העתיד הפיננסי שלכם או של החברה שלכם וחשוב מאד להגיע מוכנים אליהם ברמה המקצועית, אבל תתפלאו לגלות שמקצועיות זה לא הכל, חלק גדול מאד מפגישות העסקים נחתמות או נסגרות בגלל הרושם שצד אחד משאיר על הצד השני ומה טוב יותר להשאיר רושם מאשר רכב יוקרה נוצץ.

אין צורך להחזיק רכב יוקרה שכזה ניתן להשכיר כמעט כל דגם רכב יוקרה שיש בארץ למשך יום, או כמה ימים במחיר סמלי.

מה האפקט של רכב יוקרה?

הגעה לפגישת עסקים עם רכב יוקרה נוצץ ישאיר את הרושם בצד השני כי מדובר על אדם חזק פיננסי, שעשה דבר או שניים בעסקים, דבר שכזה משרה ביטחון ושם אתכם כבר ביתרון עוד בטרם התחלתם את הפגישה.

אך חשוב לשים לב!! הרכב אמנם יעשה את הרושם הראשוני אבל אחרי שתצאו מהרכב ותפגשו את האדם איתו אתם עורכים את פגישת העסקים אתם עדיין צריכים להיראות ייצוגיים, איך עושים זאת? המשיכו את קו הרכב, היראו מרשימים חיצונית, התלבשו עם חולצות אלגנטיות של טובי המותגים, מגוהצות ונקיות, יהיו מגולחים, שימו בושם מוכר וטוב, דאודורנט, והקפידו על הבל פה נקי מריחות לא נעימים.

רכב היוקרה בשילוב החיצוניות המדוקדקת שלכם ורמת המקצועיות שתפגינו בפגישת העסקים אמורים לתת לכם יתרון כלשהו, אנשים אוהבים לעשות עסקים עם אנשים שיש להם ביטחון וכל אלו אמורים להקנות לכם לפחות את הלוק של המסודרים עם הביטחון.

מרחבי הרשת:

מטרנה – הכי קרוב אלייך אמא , עמוד הפייסבוק של חברת מזון התינוקות המובילה בישראל.