השכרת רכב בלוס אנג׳לס

Posted on: 22 בOctober 2017, by :

מאת: דניאל רייכר

לוס אנג׳לס היא אחת הערים המעניינות היום ותמיד הייתה, זאת בגלל שהיא ענקית, פזורה, אקלקטית. כל אזור/פרבר בעיר משלים עוד חלק מה DNA  של עיצוב העיר.

בכל שכונה בלוס אנג׳לס (חלק מהיעדים נקראים ערים, לא שכונות, אבל בשביל המאמר נתייחס אליהם כשכונות) אם זו בוורלי הילס, סנטה מוניקה, הסנסט סטריפ, דאונטאון וכו..שווה לבקר ולחוות ואף להזמין מלון ולשהות בהן. איפה לישון בלוס אנג׳לס? זה כבר תלוי באופי שלכם..נמשיך.

כל אחת נותנת המון, אם זה דאונטאון לוס אנג׳לס אז ארכיטקוטרה מרתקת, (מלבד גורדי השחקים שבה) כמו, אולם הקונצרטים של וולט דיסני הפוסט מודרני, עיריית לוס אנג׳לס, מלון מיליניום בילטמור ועוד..
אם זו שכונת בוורלי הילס היוקרתית והאייקונית אשר שם הדגש הוא באמת על יוקרה, חניות מותג, רכבי יוקרה, מלונות יוקרתיים כמו  The Willshire Beverly Hills, a Four season Hotel, מסעדות ברמה גבוהה ועוד..

בסנסט סטריפ חזון מרד הנעורים האמריקאי עדיין זורם ברחובות (אמנם במידה פחותה), סנטה מוניקה האלגנטית הנושקת לים ווניס ביץ׳ המוטרפת והצבעונית.

כאמור לוס אנג׳לס מאוד פזורה ובשביל להשתנע בעיר נצטרך לשכור רכב בלוס אנג׳לס, או להשתמש באובר שלרוב יעיל מאוד (שימו לב אתם לא תהיו לבד ברכב), מוניות כמובן, ניתן גם רכבות, (למרות שתיירים פחות מעדיפים), אבל גם מאוד נוח וכמובן אוטובוסים.

המרחקים בין מרכז אחד למשנהו בעיר רחוקים מאוד, אמנם כן ניתן לקחת רכבת או אובר, אבל בשביל עצמאות ונוחות מקסמילית אז השכרת רכב בלוס אנג׳לס זה הפיתרון.

מרחבי הרשת
עופר איתן – על מערכות שיווק מתקדמות בדיגיטל

יורם קראוס – כתבות נבחרות
גלקסי S23 – כל מה שצריך לדעת על מכשיר הדגל מבית סמסונג
יורם קראוס – המדריך המלא למטפסי הרים מתחילים

השכרת רכב
השכרת רכב בלוס אנג’לס

כמה סיבות להזמנת רכב בלוס אנג׳לס:

  1. כאמור עצמאות, אתם לא תלויים באף גורם אחר ולא בזמנים של רכבות, אוטובוסים וכו..
  2. יש הרבה מה לראות גם מחוץ ללוס אנג׳לס, נסיעות על כביש 1 הידוע למשל, או 101. טיולים מחוץ לעיר.
  3. כל פעם לקחת מונית יעלה לכם הרבה כסף.
  4. אמנם אובר יותר זול, אבל בדר״כ אתם תאספו עוד נוסעים בדרך. אובר מאוד נוח במקרה ויש לכם ערב שתייה.
  5. אתם תבחרו את הרכב המתאים לאופי שלכם ולמחיר שלכם, תארו לכם שאתם נוסעים עם איזה רכב יוקרתי פתוח באזור בוורלי הילס לוס אנג׳לס.

למה להזמין רכב בלוס אנג׳לס אונליין:

  1. חברות אונליין בדר״כ חברות זולות יותר, הן מקבצות בתוכן את כל החברות הגדולות והקטנות ונותנות הצעת מחיר אינדיבידואלית לפי התאריכים שהזנתם בממשק ההזמנה. כלומר אתם בוחרים את המחיר והחברה המתאימים לכם.
  2. כדי שהטיול יהיה נוח יותר, עדיף שתזמינו מראש, כך שהרכב יחכה לכם בשדה התעופה. פשוט נגשים לחברה שבחרתם בעת הזמנה והרכב יחכה לכם.
  3. היום האינטרנט מאוד ידידותי למשתמש, חווית המשמש הפכה לקלה ופשוטה ואתם מבצעים הזמנה באופן פשוט ויעיל.
  4. אין אף אחד שינסה למכור לכם שום דבר, לא תצטרכו להתמודד עם שירות טוב, שירות לא טוב וכיוצ״ב.
  5. במקרה של בעיה, תמיד יש מענה וניסיון מצד החברה שהזמנתם ממנה לפתור את הבעיה. אין מה לעשות כולנו בני אדם ולעתים יש בעיות.
    כדי למנוע, קראו את האותיות הקטנות, לדוגמא, אם אתם מאחרים הודיעו מראש, או רשמו מבעוד מועד שיתכן איחור ושישמרו לכם את הרכב.

סיכום

כדאי לשכור רכב בלוס אנג׳לס, מומלץ להזמין את הרכב אונליין באינטרנט, מהסיבות שיזכרנו לעיל. לא הרבה אנשים מכירים את לוס אנג׳לס ובהחלט יש לה המון מה להציע, היא מגוונת, מרתקת ומזמינה.

אז שימו לב לתנאים של ההזמנה, שתהיה לכם נסיעה בטוחה.

מרחבי הרשת:
הרבלייף – חיים טבעיים יותר
מארק היוז – מייסד הרבלייף
הרבלייף תעניק חסות לספורטאים מצטיינים
הרבלייף מציגה: אבקת חלבון למגזר הדתי
הרבלייף – הסטוריה ותרומה לקהילה