השכרת רכבי יוקרה – חמשת הרכבים הכי פופולאריים

Posted on: 12 בMay 2019, by :

אם גם אתם רוצים להיות חלק ממהפכת ההשכרה ולהשכיר רכב יוקרה ליום אחד, שניים ואפילו יותר, הנה חמשת הרכבים הכי פופולאריים להשכרה בקטגוריית רכבי היוקרה

לקסוס GS450h
בין הגרסאות המובילות של המותג לקסוס. מכונית יוקרתית המשלבת בין נוחות מירבית לביצועי כביש מדהימים. היא מדומה בסטייל שלה רכב ספורט יוקרתי ונחשבת לשקטה במיוחד. תא מטען רחב, מראה קלאסי מלוטש – בקיצור כל מה שאתם מחפשים מרכב יוקרה שלא יאכזב אתכם באף קריטריון.

מרצדס CLS
במרצדס כמו שיש רק במרצדס ה- CLS היא שילוב מרהיב בין מכונית סלון לקופה. יש בה ארבעה מקומות ישיבה והיא סופר אלגנטית. אמנם לא מדובר במכונית ספורטיבית קלאסית, אבל היא עושה עבודה נפלאה. יש לה מנוע בנפח 3.5 ליטרים עם הספק משופר, צריכת דלק מעולה ורמות גימור גבוהות.

BMW סדרה 5
פשוט וואו. הדור השביעי של הסדרה עם עיצוב חיצוני ופנימי מרשים במיוחד, רכב אלגנטי שעושה את ההבדל. יש לה אופי מעט ספורטיבי, מערכות בטיחות מתקדמות, ביצועים מתקדמים והיא שקטה וחלקה בנסיעה שלה. אם אתם מחפשים שילוב בין יוקרה לנוחות בנסיעה, זה הרכב שלכם.

אואדי A8
יש כאן הרבה מעבר לסטנדרט וזו סוג של מכונית פאר עם כל המאפיינים הקלאסים של אואדי רק הרבה יותר. היא נחשבת לחזקה, מפנקת ויפה במיוחד. יש בה אינספור פינוקים כמו למשל מושבי עור עם עיסוי, מקלט טלוזיה מתקדמים, 4 מסכי תצוגה ויכולת לשמלית בשיוט מתון. היא על הגבוה של בין רכב יוקרה לרכב פאר ולכן גם עולה קצת יותר מחברותיה.

קדילאק CT6
הפנינה של ג‘נרל מוטורס והיא נחשבת לרכב פינוקים עם כל התחכום הנדרש מאחת כזו. מכונית רחבה וגדולה במיוחד בעלת מראה יוקרתי קלאסי. מרווח הישיבה בה חלומי, יש בה את כל הטכנולוגיות הכי מתקדמות ומערכת לבידוד רכשים. ביצועים מעולים, התנהגות כביש טובה והמון פינוקים.

מרחבי הרשת:
שי פניני באתר Pinterest
עו”ד שי פניני
שי פניני – משרד עורכי דין