השכרות רכבים לחתונות

השכרת רכבים יוקרתיים לחתונה הינה טרנד פופולארי ואין ספק כי מדובר על נסיעה מעולם אחר. 2 הסיבות המרכזיות אשר גורמות לזוגות להשכיר רכבי יוקרה לחתונות הן שמדובר על רכבים מפנקים שמעניקים חוויה לא שגרתית והופכים את יום החתונה לקסום עוד יותר והסיבה השנייה היא שהרכב עונה על צורך פונקציונלי ומסייע לבני הזוג להתנהל ולהספיק לבצע את כל הפעולות שנהוג לבצע ביום החתונה. כמו כן, ניתן לכלול בשירות ההשכרה נהג צמוד, הנהג הצמוד יאסוף את הכלה מסלון הכלות, יאסוף את החתן מהבית, ילווה את בני הזוג במהלך הצילומים, במהלך תיקוני האיפור והתסרוקת, יסיע אותם לאירוע ויחזיר אותם בחזרה כך שהם לא יצטרכו לדאוג לשום דבר ויוכלו לשתות ללא הגבלה. נוסף על כך, יוכלו בני הזוג להזמין מלווים וליהנות יחד עם קרובי המשפחה והחברים במשך כל שעות היום – כך תתחיל המסיבה הרבה יותר מוקדם.

אילו רכבי יוקרה ניתן להשכיר ביום החתונה?

בין מגוון רכבי היוקרה שנוהגים בני הזוג להשכיר ניתן למצוא את רכב ההאמר המרשים, רכבי האספנות המגוונים והנוסטלגיים- ביניהם- רולס רויס, קאדילק, יגואר ועוד, ניתן להשכיר לימוזינות מפוארות ומגוון רכבים יוקרתיים נוספים- בינהם: דודג’, BMW, פורשה וכו’. ברכבים השונים והמרווחים שמכילים ספות נוחות ניתן לשבת, להירגע וליהנות מאלכוהול, פינוקים, שתייה קלה ועוד. כמו כן, ניתן לצור הפרדה מלאה מהנהג. מגוון סוגי הרכבים מאפשרים לכל זוג לבחור את הרכב המתאים ביותר. את הרכב הבחר נהוג לקשט בפונפונים, בד טול בצבע לבן, סרטים גדולים ומרשימים במגוון צבעים, זרי פרחים ושלטים מעוצבים שנושאים את הכיתוב: “JUST MARRIED” ומכריזים על השמחה בפני כל הנהגים והולכי הרגל. השילוב בין הרכבים היוקרתיים ובין הקישוטים היפים יגרמו לבני הזוג להרגיש כמו מלכי הכביש.

לבחור בחברת הסעות מקצועית ואמינה

השוק מכיל מגוון חברות שמעניקות שירותי מבצעי רכב לחתונות וחשוב לבחור בחברה מקצועית, אמינה ובעלת ניסיון אשר מעסיקה נהגים זהירים ודייקנים שמגיעים בדיוק בזמן שנקבע, מציעה מבחר נרחב של רכבים תקינים שעוברים בדיקות יסודיות ומתאימים לתקציב שלכם ומעניקה שירות אדיב. כמו כן, יש חברות שמציעות ללקוחות חבילות חתונה שכוללות את מחיר השכרת הרכב ואת קישוטו, דבר שיכול להפחית את המחיר. כדי שלא להישאר ללא רכב וכדי למנוע אי הבנות הקפידו להזמין את הרכב מבעוד מועד ותאמו את התאריך ואת זמן ההגעה.

רכב יוקרה עם נהג צמוד- והיום שלכם זורם

נסיעה ברכב יוקרתי עם נהג צמוד תהפוך את היום המרגש אך העמוס והמתיש לרגוע וזורם יותר- בצורה זו תוכלו להספיק לבצע את כל התוכניות. כמו כן, תוכלו להצטלם ליד הרכב ולצבור תמונות יפות. באמצעות השכרת הרכב תוכלו ליהנות מזמן איכות במהלך הנסיעה שתוציא לכל הנהגים את העיניים. מעבר לזאת- הגעה עם רכב יוקרתי תהפוך את הכניסה לאירוע למרשימה ויוקרתית. לא בכל יום אתם נוסעים בלימוזינה, רכב אספנות או רכב יוקרתי אחר וחתונה היא סיבה מצוינת להשכרת רכב מסוג זה- זהו היום שלכם והוא קורה רק פעם אחת אז פרגנו לעצמכם והרבה מזל טוב.