ברכישת רכב לא מתפשרים – רוכשים הונדה בטיחותית

Posted on: 17 בNovember 2019, by :

נהגים רבים מחליטים למכור את הרכב הנוכחי שלהם ולרכוש רכב חדש אחת לכמה שנים. הם מסיירים בכמה אולמות תצוגה של רכבים ובדרך כלל הם נפעמים מהרכבים של הונדה בעיקר בגלל הדאגה הרבה של החברה לכל נושא הבטיחות.

בשנים האחרונות ביצעה החברה מחקרים רבים ובעקבותיהם פיתחו מהנדסי החברה אביזרי בטיחות יוצאי דופן הקיימים רק ברכבי הונדה ומסייעים לכל נהג במהלך הנהיגה. ההגנה הרוחבית של רכבי הונדה על הנוסעים מעניקה להם תחושה טובה ביותר שהם נוסעים ברכב שהבטיחות שבו היא מעל ומעבר לממוצע הקיים.

בחירת רכב חדש

נושא הבטיחות הוא אחד הנושאים החשובים ביותר לנהגים כשהם מחפשים רכב חדש. הנהיגה הפרועה של חלק מהנהגים בארץ ותאונות הדרכים הקשות הקורות לצערנו כמעט מדי יום מחייבות כל נהג לרכוש רק רכבים בעלי רמה בטיחותית גבוהה שתוכננו לאורך שנים על ידי מהנדסים בעלי שם עולמי.

האביזרים החדשים בתחום הבטיחות מותקנים בכל הדגמים החדשים של הונדה ולכן רכישת הונדה חדשה היא דבר מובן מאליו לכל אחד.

דגמים של רכבי הונדה

מפעלי הונדה מייצרים כמה דגמים של רכבים חדשניים המיוצרים בטכנולוגיה פורצת דרך.

החל בהונדה ג’ז שהוא רכב קומפקטי ונוח מאד למרות גודלו הקטן יחסית. הרכב עבר בהצלחה גדולה את מבחני הריסוק והוא בעל מערכות סיוע אקטיביות היוצרות נהיגה נעימה ובטוחה.

סדרת הונדה civic היא סדרה של כמה דגמים משפחתיים בעלי מנוע טורבו עוצמתי של 182 כוח סוס ואחיזה איתנה ביותר על הכביש. כל מי שנוהג ברכב מסוג זה נהנה מחוויית נהיגה יוצאת דופן לאורך כל הדרך.

דגם civic typer  הוא רכב יוקרתי ייחודי ובו תיבה ידנית בת שישה הילוכים. הנוהגים ברכב הונדה זה מבינים היטב את ההבדל בנהיגה לאור העובדה שהוא בעל 319 כוחות סוס וממונט מרבי של 400 ניוטון.

CRV היא המכונית המשפחתית הגדולה המכילה שבעה מושבים נוחים ומרווחים, בעלת תא מטען גדול דבר שהוא חשוב מאד לכל משפחה. מדובר בדגם מוצלח מאד מבין רכבי הפנאי המובילים בישראל.

HRV הדגם החדש והאלגנטי שהגיע לא מכבר לישראל. אחד מהרכבים המשפחתיים האיכותיים ביותר בעל חמישה מושבים ומרחב פנימי ענק. מתאים לנהיגה הן בשטח והן על הכבישים באמצעות מנוע מתקדם וצריכת דלק חסכונית במיוחד.

אפשר לראות את כל הרכבים הללו בכל אולמות התצוגה של הונדה ולצאת לנסיעת מבחן בדגם הרצוי.

עוד משהו שיעניין אותך:
שי פניני
לשכת עורכי הדין
עו”ד שי פניני